Proud To Be Warga Kedah

Khamis, 12 Ogos 2010

JIWA KACAU..

Adussss... serabut betul la.. dr semalam lg cm nie.. aku tak tahu apa yang tak kena dengan jiwa aku sejak dua tiga hari nie.. banyak sangat masalah..
Masalah jiwa.. mental.. perasaan.. otak.. aku binggung sangat..

Entah dugaan apa yang melanda diri aku di bulan yang mulia nie.. Aku selalu sangat fikir benda yang bukan-bukan.. Benda yang tak rasional dan tak dapat diterima orang.. :(

Aku tak tahu nk luahankan kt sapa lagi.. Aku tak de kwn yang boleh jd pendengar yang baik,yang open minded.. Mungkin aku kena pegi kaunseling.. Jumpa pakar kaunseling,biar dia yang rawat aku..

Memang berat la nak terima hakikat ini.. Aku dah cuba sedaya-upaya.. Tapi tak mampu.. Aku x mampu mengatakan TIDAK.. berat hati aku.. Berpusing-pusing otak aku sebab fikir benda remeh nie..

ADA SAPE2 YANG TAHU X DOA PENENANG HATI??

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

THAX SBB BAGI KOMEN.. =)